gototopgototop
Vineri, 11 Martie 2011 13:24

Și longevitatea se învață (III)

Scris de  Roxana Rotaru
Evaluează
(0 voturi)

    1. Plangeți! Lacrimile permit evacuarea unui exces de tensiuni dăunătoare sănătății. Unii afirmă chiar că longevitatea femeilor s-ar datora capacității lor de a elimina toxinele plângând.


    2. Ieșiți din cochilie. Activitățile sociale și relaționale îmbunătățesc speranța de viață: persoanele mai active social fumează mai puțin, mănâncă mai sanatos, fac regulat exerciții fizice și știu să vorbească despre problemele lor.  

 


    3. Priviți partea bună a lucrurilor. Optimiștii trăiesc mai mult decât pesimiștii și prezintă mai puține riscuri de deces prematur. Fericirea și optimismul par, de asemenea, să sporească numărul celulelor noastre imunitare, armele cele mai eficiente ale organismului împotriva bolilor.

    4. Bizuiți-vă pe inteligență. De curând, oamenii de știință englezi au publicat un studiu legat de relația dintre coeficientul de inteligență (IQ) și longevitate. Conform rezultatelor prezentate pentru o perioadă de 60 de ani, indivizii cei mai inteligenți au cele mai mari șanse să moară ultimii.

    5. Mama. Un studiu al Școlii medicale de la Harvard a demonstrat că persoanele în relații "reci" cu mamele lor sunt cu 91% mai la risc de a contracta o boală gravă, în perioada vieții adulte.


    6. Mergeți la cinema.Vizionarea unui film sau a unui spectacol de teatru sau prezența în sala de concerte ne ajută să trăim mai mult - acestea sunt concluziile unui studiu suedez realizat pe 12.000 de persoane. 36% dintre pasionații de manifestari culturale au atins, efectiv, suta de ani, fiind încă în putere, pentru că aceste distracții stimulează funcționarea sistemului imunitar!

    7. Visati. Conform neurologilor, visele servesc la stabilirea unor legături între amintirile înmagazinate de creier pe parcursul zilei și amintirile mai vechi. Pentru psihanaliști, visele exprimă aspecte neglijate ale personalității noastre. În ambele cazuri, visarea este o cale de a fi în armonie cu noi înșine, deci de a evita irascibilitatea și tulburările de comportament care pândesc persoanele private de somn.

    8. Studiați. Cercetătorii californieni au descoperit faptul că femeile cu bacalaureat sau studii superioare sunt mai puțin predispuse la bolile de inimă decât tovarășele lor mai puțin instruite.

    9. Oferiți-vă o plantă verde. Persoanele care locuiesc în zona rurală au o speranță de viață superioară celei a orășenilor. Un studiu al Centrului medical din Tokio a demonstrat că populația urbană care trăiește în apropierea spațiilor verzi îmbătrânește mai greu.

 

Ultima modificare în Vineri, 11 Martie 2011 13:33
Login to post comments
sus

Abonati-va la fluxul RSS Abonati-va la newsletter!In curand!!!Urmareste-ne pe Facebook!Urmareste-ne pe YouTubeUrmareste-ne pe Twitter!

 
ziare