gototopgototop
Joi, 03 Martie 2011 19:17

Şi longevitatea se învaţă (II)

Scris de  Roxana Rotaru
Evaluează
(0 voturi)

     1. Ciocniţi paharele. Pentru dr. Leonard Guarant de la Institutul de tehnologie din Massachusetts , consumul zilnic de vin (1 pahar) prelungeşte speranţa de viaţă cu aproape 30%.

     2. Limitaţi consumul de carne. De aproape 50 de ani, studiile epidemiologice atrag atenţia oamenilor de ştiinţă asupra anumitor patologii cronice asociate consumului de carne. La modul ideal, un adult n-ar trebui să ingereze mai mult de 120 g de carne de vită pe săptămână.
 

 

    3. Mancaţi ciocolată. Prestigiosul "British Medical Journal" a publicat recent un studiu efectuat pe 8000 de subiecţi, demonstrând că cei care consumau o cantitate mică de ciocolată (între 1-3 tablete pe lună), riscul mortalităţii era mai scăzut cu 36% decât la cei care nu consumau ciocolată deloc.


    4. Nu neglijaţi usturoiul! După ce-au descoperit un număr foarte mare de centenari în comitatul Jinshan, specializat în cultura usturoiului, cercetătorii chinezi au ajuns la concluzia că acesta prelungeşte viaţa.


    5. Consumati nuci, tofu şi fasole. Cercetătorii din Toronto au descoperit faptul că la persoanele care au introdus timp de o lună în alimentaţia lor obişnuită, nuci, tofu şi fasole, nivelul colesterolului a scăzut cu 30%.


    6. Consumaţi banane în fiecare zi. O banană pe zi aduce 400 mg de potasiu, care permite reducerea cu aproape 40% a riscului unui atac cardiac!

    7. Consumaţi mere în fiecare zi. La persoanele care cedează în mod regulat tentaţiei de a muşca dintr-un măr, riscurile unor boli cardiace sunt cu 30% mai mici decât la persoanele care rezistă acestei tentaţii.

    8. Consumaţi salată zilnic. Foile de salată verde conţin luteină, o substanţa din familia carotenoidelor, puternici antioxidanţi. Luteina pare să joace un rol benefic pentru sănatatea inimii şi pentru sistemul imunitar.


    9. Savuraţi desertul “anti-îmbătrânire". Luaţi doi pumni de fructe roşii (cireşe, căpşuni, zmeură, coacăze etc.) şi stropiţi-le cu lapte acru. Îndulciţi desertul - după gust cu miere şi veţi obţine un adevărat regal de flavonoide, substanţe care combat oxidarea, cea care ne îmbătrâneşte celulele.

   10. Nu săriţi peste micul dejun! La persoanele care obişnuiesc să mănânce dimineaţa, cazurile de obezitate sunt cu 44% mai puţine decât la cele care se abţin.

Ultima modificare în Joi, 03 Martie 2011 22:36
Login to post comments
sus

Abonati-va la fluxul RSS Abonati-va la newsletter!In curand!!!Urmareste-ne pe Facebook!Urmareste-ne pe YouTubeUrmareste-ne pe Twitter!

 
ziare