gototopgototop
Sfaturi medicale

Sfaturi medicaleAici puteti cere si vedea sfaturile medicilor specialisti la problemele dvs. de sanatate.

 Cereti chiar acum sfatul specialistilor:

Cere un sfat chiar acum!

Sâmbătă, 02 Aprilie 2011 16:31

Cronobiologia - Secretul Sănătăţii

Scris de Roxana Rotaru

 

            Vechii învăţaţi chinezi cunoşteau orarul organelor. Organismul îşi trimite întreaga energie către anumite părţi ale sale, la un moment dat. S-a demonstrat ştiinţific că cine nu respectă şi tulbură repetat ritmul interior se îmbolnăveşte mai des şi mai repede.

 

Ora 6

            Este momentul trezirii. Chiar dacă moţăim, corpul nostru a intrat în priză, s-a apucat de producţia de hormoni. Zahărul din sânge, aminoacizii şi hormonii acţionează la capacitate maximă.

            La acestă oră trebuie evitate alcoolul şi nicotina.

Ora 7

            Inima intră în viteza a cincea. Începe producţia de hormoni sexuali. Cine preferă sportul dimineaţa face o greşeală pentru că inima este suprasolicitată.

            La acestă oră trebuie servit micul dejun, dar înainte este indicat să beţi un pahar cu apă, pentru a ajuta digestia.

Ora 8

            Organismul tânjeşte după „combustibil”. Din nefericire este şi ora la care au loc cele mai multe infarturi şi accidente vasculare cerebrale. Este ora ideală dacă vreţi să vă faceţi o analiză a sângelui. Dacă o amânaţi pentru o altă oră, compoziţia sângelui va fi schimbată din cauza stress-ului.

Ora 9

            Organismul receptează cel mai slab senzaţia de durere, este imun faţă de frică. Chimioterapia şi injecţiile trebuie făcute acum, căci nu vor fi cu complicaţii, iar datorită toleranţei sporite a organismului, şansele de vindecare cresc.

Ora 10

            Este ora învăţatului, creierul este cel mai receptiv. Capacitatea de a lua decizii şi de a rezolva probleme este maximă. Temperatura corpului atinge punctul superior. Atenţia şi reflexele sunt sporite.

Ora 11

            Corpul nostru îşi arde grăsimile. Gurmanzii pot consuma orice după pofta inimii.

            Evitaţi să mergeţi la un consult cardiologic pentru că medicul cardiolog vă poate pune un diagnostic greşit, ca urmare a circulaţiei maxime a sângelui.

Ora 12

            Nu ar strica puţină odihnă. Organismul este ocupat cu producerea de acizi, iar creierul nu este deloc în formă. Din cauza lipsei de oxigen este indicat să staţi în faţa unei ferestre deschise.

Ora 13

            Scade atenţia, totul este programat pentru digestie.

Ora 14

            Forţa vitală este foarte scăzută. Organismul trebuie să se odihnească.

Ora 15

            Creierul se pune din nou în mişcare...Ne putem continua în forţă activitatea. Atenţia şi puterea de concentrare sunt în formă maximă.

Ora 16

            Trezirea creierului este urmată de revitalizarea corpului. Este ora ideală pentru un program de exerciţii fizice. Plămânii şi căile respiratorii sunt larg deschise.

            La acestă oră acţionează cel mai bine medicamentele de stomac.

Ora 17

            Mâinile simt nevoia să intre în fucţiune. Oamenii de afaceri au o putere de convingere neobişnuită, pictorii fac minuni, scamatorii se simt în formă. La acestă oră se înregistrează cele mai multe recorduri sportive.

Ora 18

            Este ora activităţilor culturale. Simţurile sunt foarte ascuţite în acest moment al zilei. Este momentul de maximă activitate în ceea ce priveşte creşterea unghiilor şi a părului. Corpul, însă, este puţin obosit. Nervii reacţionează la durere sau furie.

Ora 19

            Organismul este cel mai dispus să accepte medicamentele, iar pielea tânjeşte după îngrijire, porii pielii se deschid şi asimilează produsele cosmetice.

Ora 20

            Cresc capacităţile vizuale. Este momentul să alegeţi materialele şi modelele vestimentare. Ultima masă nu trebuie luată mai târziu de ora 20, căci corpul reacţionează deja la ritm redus.

Ora 21

            Scade temperatura corpului şi metabolismul. Nu se mai asimilează nici un aliment. Doar stomacul şi ficatul mai lucrează.

Ora 22

            Ficatul „trage pe dreapta”. Stop fumatului, căci în pauza ce survine în funcţionarea ficatului, organismul absoarbe toată nicotina nefiltrată.

Ora 23

            Începem să visăm cu ochii deschişi. De la această oră, corpul se linişteşte. Producţia de cortisol, hormonul stress-ului, este oprită.

            Dacă vrem să fim frumoase, trebuie să ne culcăm la acestă oră pentru că acum începe procesul de regenerare a celulelor pielii.

Ora 24

            După perioada maximă din activitatea sa, organismul se autoreglează la minim. Este obligatoriu ca această oră să ne găsească într-un somn profund.

 

            Noaptea, între orele 2 şi 4, toate simţurile sunt în stare de inhibiţie. Este momentul catastrofelor de tot felul, al accidentelor rutiere, al naufragiilor şi al accidentelor de muncă.

            Între ora 3 şi 5 scade tensiunea arterială.

            Dimineaţa reţinem mai uşor informaţiile, dar pentru a le păstra în memorie pe termen lung trebuie repetate după-amiaza.

Vineri, 11 Martie 2011 13:24

Și longevitatea se învață (III)

Scris de Roxana Rotaru

    1. Plangeți! Lacrimile permit evacuarea unui exces de tensiuni dăunătoare sănătății. Unii afirmă chiar că longevitatea femeilor s-ar datora capacității lor de a elimina toxinele plângând.


    2. Ieșiți din cochilie. Activitățile sociale și relaționale îmbunătățesc speranța de viață: persoanele mai active social fumează mai puțin, mănâncă mai sanatos, fac regulat exerciții fizice și știu să vorbească despre problemele lor.  

Joi, 03 Martie 2011 19:17

Şi longevitatea se învaţă (II)

Scris de Roxana Rotaru

     1. Ciocniţi paharele. Pentru dr. Leonard Guarant de la Institutul de tehnologie din Massachusetts , consumul zilnic de vin (1 pahar) prelungeşte speranţa de viaţă cu aproape 30%.

     2. Limitaţi consumul de carne. De aproape 50 de ani, studiile epidemiologice atrag atenţia oamenilor de ştiinţă asupra anumitor patologii cronice asociate consumului de carne. La modul ideal, un adult n-ar trebui să ingereze mai mult de 120 g de carne de vită pe săptămână.
 

Vineri, 25 Februarie 2011 19:09

Şi longevitatea se învaţă (I)

Scris de Roxana Rotaru

1. Mizaţi pe ceaiul verde. Cercetătorii de la " Medical College of Ohio " au descoperit în 1997 că, pe lângă antioxidanţii conţinuţi, ceaiul verde inhibă formarea şi dezvoltarea celulelor canceroase.
2. Descoperiţi algele tinereţii veşnice. Spirulina constituie, realmente, o sursă unică de oligoelemente şi de acizi graşi esenţiali, ale căror proprietăţi în prevenirea imbătrânirii nu mai trebuie demonstrate.

Luni, 31 Ianuarie 2011 12:33

Metode alternative de a trata cancerul

Scris de Roxana Rotaru

   După ce ani de zile a spus pacienţilor că chimioterapia este singura cale pentru a încerca (cuvântul cheie e a încerca!) să se elimine cancerul, John Hopkins s-a hotărât să prezinte şi calea alternativă de tratament a maladiei.

  Cu toţii avem celule canceroase în corp. Aceste celule nu apar, însă, la testele standard dacă nu sunt în număr de miliarde. Când doctorii spun bolnavilor că nu mai există celule canceroase în corpul lor după tratamentele efectuate, înseamnă doar că testele sunt incapabile să le măsoare deoarece nu mai sunt în număr detectabil.

 

Luni, 31 Ianuarie 2011 12:24

Combinaţii periculoase de medicamente

Scris de Roxana Rotaru

    Un număr impresionant de medicamente a invadat piaţa în ultimul deceniu în încercarea disperată de a găsi leacul multiplelor boli ce afectează oamenii de la cele mai mici vârste.

   Doctorii prescriu mai mult de un medicament în cazul afecţiunilor cu care se prezintă pacientul său sau, şi mai rău, aceştia îşi administrează singuri pilulele vindecătoare. Astfel, apare riscul apariţiei unor efecte nocive în urma combinării mai multor medicamente.

    Când combinăm medicamentele, interacţiunuile dintre acestea apar ca urmare a reacţiilor chimice ce au loc în timpul procesării lor la nivelul ficatului şi de modul cum sunt ele absorbite în organism. Există studii aprofundate ce au vizat cele mai periculoase combinaţii medicamentoase ce ar trebui cunoscute de lumea întreagă în scopul evitării lor.

 

Abonati-va la fluxul RSS Abonati-va la newsletter!In curand!!!Urmareste-ne pe Facebook!Urmareste-ne pe YouTubeUrmareste-ne pe Twitter!

 
ziare